SesjeTrendy

Stay tuned: Balenciaga planuje pokaz w formie… gry!

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia wymusiła na domach mody zmianę w podejściu do organizowania pokazów. Te, w tradycyjnej formie na razie są rzadkością. Poszukiwane są nowe, świeże formy. Uwagę przykuwa marka Balenciaga, która zapowiedziała pokaz w formie… gry video.

Projekt „Afterworld: The Age of Tomorrow” to kolekcja marki na sezon jesień-zima 2020-2021. Zostanie ona pokazana 6 grudnia o godz. 14. Balenciaga nie jest pierwszą marką, która w nowotarski sposób podchodzi do modowego show. Niedawno marka Gucii zaprezentowała swoją kolekcję w formie serialu. Wygląda na to, że wielkie domy mody stawiają na efekt zaskoczenia i niecodzienne pomysły.

O AUTORZE
Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem. Przez wiele lat związana z rynkiem custom publishing, gdzie była odpowiedzialna za content marketing dla marek działających w branży modowej i beauty. Absolwentka polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasja to podróże, które są dla niej największym źródłem inspiracji. Szczególnie upodobała sobie Kubę i region Bałkanów.
Julia Sawicka-Grandia
Powiązane posty
Trendy

Ferrari inwestuje w chiński rynek mody?

Grupa Exor zdecydowała się na pierwszą w swojej historii dużą inwestycję związaną z modą. Dowiedz się, o co chodzi!
Czytaj więcej
Trendy

Ubrania plus size - co nosić, by czuć się wygodnie w domu?

W domowym zaciszu, cenimy sobie przede wszystkim wygodę. Każda z nas marzy o tym, by po powrocie do domu założyć dresy i rozciągnięty t-shirt. Zobacz, jak wyglądać i czuć się swobodnie w rozmiarze plus size!
Czytaj więcej
Trendy

Czy nadchodzi koniec ery mięsa w diecie?

Na całym świecie trwają prace nad alternatywami, które mają na celu zastąpić tradycyjne mięso.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *