NewsTrendy

Stay tuned: Balenciaga planuje pokaz w formie… gry!

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia wymusiła na domach mody zmianę w podejściu do organizowania pokazów. Te, w tradycyjnej formie na razie są rzadkością. Poszukiwane są nowe, świeże formy. Uwagę przykuwa marka Balenciaga, która zapowiedziała pokaz w formie… gry video.

Projekt „Afterworld: The Age of Tomorrow” to kolekcja marki na sezon jesień-zima 2020-2021. Zostanie ona pokazana 6 grudnia o godz. 14. Balenciaga nie jest pierwszą marką, która w nowotarski sposób podchodzi do modowego show. Niedawno marka Gucii zaprezentowała swoją kolekcję w formie serialu. Wygląda na to, że wielkie domy mody stawiają na efekt zaskoczenia i niecodzienne pomysły.

O AUTORZE
Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem. Przez wiele lat związana z rynkiem custom publishing, gdzie była odpowiedzialna za content marketing dla marek działających w branży modowej i beauty. Absolwentka polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasja to podróże, które są dla niej największym źródłem inspiracji. Szczególnie upodobała sobie Kubę i region Bałkanów.
Julia Sawicka-Grandia
Powiązane posty
Trendy

Oto najmodniejsze modele okularów przeciwsłonecznych tego lata

Chcesz kupić nowe okulary przeciwsłoneczne, ale nie wiesz, jakie modele są teraz na topie? Zobacz, jakie okulary to modowy hit tego lata!
Czytaj więcej
Trendy

Marynarka oversize – tak noszą ją trendsetterki

To element garderoby z ogromnymi możliwościami. Marynarka oversize powinna znaleźć się w każdej damskiej szafie!
Czytaj więcej
News

Algorytm zaprojektuje ubrania

Czy postęp technologiczny wpływa na przemysł modowy? Marka Finesse, której kolekcje układane są przez sztuczną inteligencję, udowadnia, że tak!
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *