NewsTrendy

Stay tuned: Balenciaga planuje pokaz w formie… gry!

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia wymusiła na domach mody zmianę w podejściu do organizowania pokazów. Te, w tradycyjnej formie na razie są rzadkością. Poszukiwane są nowe, świeże formy. Uwagę przykuwa marka Balenciaga, która zapowiedziała pokaz w formie… gry video.

Projekt „Afterworld: The Age of Tomorrow” to kolekcja marki na sezon jesień-zima 2020-2021. Zostanie ona pokazana 6 grudnia o godz. 14. Balenciaga nie jest pierwszą marką, która w nowotarski sposób podchodzi do modowego show. Niedawno marka Gucii zaprezentowała swoją kolekcję w formie serialu. Wygląda na to, że wielkie domy mody stawiają na efekt zaskoczenia i niecodzienne pomysły.

O AUTORZE
Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem. Przez wiele lat związana z rynkiem custom publishing, gdzie była odpowiedzialna za content marketing dla marek działających w branży modowej i beauty. Absolwentka polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasja to podróże, które są dla niej największym źródłem inspiracji. Szczególnie upodobała sobie Kubę i region Bałkanów.
Julia Sawicka-Grandia
Powiązane posty
NewsNowe kolekcje

Wyjątkowa kolaboracja COS z okazji Pride Month 2021

We współpracy z Coco Capitán marka wypuściła limitowaną kolekcję na cześć społeczności LGBTQIA+.
Czytaj więcej
News

Open'er Festival otwiera swój własny Beach House

Lato w mieście nie musi być nudne. Zobacz jakie atrakcje przygotował Open’er Festival w Gdyni.
Czytaj więcej
News

Netflix produkuje serialową ekranizację „Anny Kareniny”!

Netflix podjął decyzje o zekranizowaniu słynnej powieści Lwa Tołstoja „Anna Karenina”. Jak będzie wyglądać współczesna wersja?
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *