NewsTrendy

Stay tuned: Balenciaga planuje pokaz w formie… gry!

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia wymusiła na domach mody zmianę w podejściu do organizowania pokazów. Te, w tradycyjnej formie na razie są rzadkością. Poszukiwane są nowe, świeże formy. Uwagę przykuwa marka Balenciaga, która zapowiedziała pokaz w formie… gry video.

Projekt „Afterworld: The Age of Tomorrow” to kolekcja marki na sezon jesień-zima 2020-2021. Zostanie ona pokazana 6 grudnia o godz. 14. Balenciaga nie jest pierwszą marką, która w nowotarski sposób podchodzi do modowego show. Niedawno marka Gucii zaprezentowała swoją kolekcję w formie serialu. Wygląda na to, że wielkie domy mody stawiają na efekt zaskoczenia i niecodzienne pomysły.

O AUTORZE
Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem. Przez wiele lat związana z rynkiem custom publishing, gdzie była odpowiedzialna za content marketing dla marek działających w branży modowej i beauty. Absolwentka polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasja to podróże, które są dla niej największym źródłem inspiracji. Szczególnie upodobała sobie Kubę i region Bałkanów.
Julia Sawicka-Grandia
Powiązane posty
News

Wygrany proces Johnny'ego Deppa – jak zareagowało Hollywood?

Proces Depp kontra Heard nareszcie się zakończył! Jak Hollywood zareagowało na wyrok?
Czytaj więcej
News

Ciężarna Sophie Turner zadaje szyku - poznaj styl gwiazdy "Gry o tron"

Co nosi gwiazda na co dzień i od święta?
Czytaj więcej
News

Will Smith kontra Chris Rock – jak zakończyła się słynna bójka na gali Oscarów?

Will Smith wydał oświadczenie na swoim profilu na Instagramie.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *