SesjeTrendy

Stay tuned: Balenciaga planuje pokaz w formie… gry!

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia wymusiła na domach mody zmianę w podejściu do organizowania pokazów. Te, w tradycyjnej formie na razie są rzadkością. Poszukiwane są nowe, świeże formy. Uwagę przykuwa marka Balenciaga, która zapowiedziała pokaz w formie… gry video.

Projekt „Afterworld: The Age of Tomorrow” to kolekcja marki na sezon jesień-zima 2020-2021. Zostanie ona pokazana 6 grudnia o godz. 14. Balenciaga nie jest pierwszą marką, która w nowotarski sposób podchodzi do modowego show. Niedawno marka Gucii zaprezentowała swoją kolekcję w formie serialu. Wygląda na to, że wielkie domy mody stawiają na efekt zaskoczenia i niecodzienne pomysły.

O AUTORZE
Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem. Przez wiele lat związana z rynkiem custom publishing, gdzie była odpowiedzialna za content marketing dla marek działających w branży modowej i beauty. Absolwentka polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasja to podróże, które są dla niej największym źródłem inspiracji. Szczególnie upodobała sobie Kubę i region Bałkanów.
Julia Sawicka-Grandia
Powiązane posty
StreetstyleTrendy

Koszule w wiktoriańskim i barokowym stylu - komu służą najlepiej?

Styl wiktoriański i barokowy zachwyca zdobieniami i kolorami. Obecnie często czerpie się z niego inspirację w świecie fashion. W tym sezonie niezwykle modne są koszule ozdobione żabotami, haftami i bufiastymi rękawami. Zobacz, jakie kobiece figury są stworzone do tego typu stylizacji.
Czytaj więcej
SesjeTrendy

Premiera nowej polskiej marki Myrtille na sezon jesień-zima 2020/2021!

Myrtille, czyli polska marka z nutą boho!
Czytaj więcej
Trendy

Bottega Veneta usuwa konta w social mediach!

Marka rezygnuje z kont na Instagramie i Facebooku! Dlaczego Bottega Veneta znika z social mediów?
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *