Podcasty z roku na rok stają się coraz bardziej popularne. Nic w tym dziwnego, możemy słuchać interesujących wywiadów, odcinków jednocześnie zajmując się codziennymi obowiązkami. Na horyzoncie pojawił się nowy wart uwagi podcast tworzony przez markę odzieżową.
Reserved to popularna polska sieciówka, która swoje sklepy ma w wielu krajach europejskich. Marka właśnie ruszyła z cyklem podcastów. W roli prowadzących wystąpi m.in. Magda Mołek. 7 czerwca ruszył podcast, którego partnerem jest Reserved.
Będą to trzy autorskie programy, prowadzone przez Magdę Mołek, Magdę Jagnicka oraz duet Angeliki Kucińskiej i Agi Kozak.
Magda Mołek, w swojej audycji Z pokolenia na pokolenie zajmie się różnicami między generacjami. Ideą programu są spotkania w różnym gronie, aby podyskutować o różnych punktach widzenia.
Angelika Kucińska, szefowa działu kultury w magazynie Glamour oraz Aga Kozak, niezależna dziennikarka i coacherka, wystartują ze swoją audycją Sharing is caring. Skupią się w niej na wątkach wspólnoty, samoakceptacji i zdrowiu psychicznym.
Trzeci podcast to Osobiście… Magdy Jagnickiej, stylistki i ambasadorki marki Reserved. Będą to rozmowy o korzeniach, początkach w świecie mody, o tym co skłoniło projektantów, stylistów do wejścia w ten świat.
Pierwszy sezon podcastów to aż dwa miesiące audycji. Nowe odcinki będą emitowane od 7 czerwca co tydzień w każdy czwartek. Podcastów będzie można posłuchać na YouTube, Spotify oraz innych serwisach streamingowych.