Najpiękniejsze kampanie modowe na sezon wiosna-lato 2021
Nowe kolekcje

Najpiękniejsze kampanie modowe na sezon wiosna-lato 2021

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Branża fashion stara się wyróżnić i pokazać swoje produkty z jak najlepszej strony. Kampanie są zawsze kreatywne, przemyślane, ale też niosą za sobą konkretne wartości. Oto perełki wśród tegorocznych kampanii modowych.

NUDYESS

Nudyess to polska marka oferująca kobietom produkty bazowe, które mogą połączyć z dowolnymi elementami garderoby ze swojej szafy. Marka od początku stawia na ponadczasowe fasony, wysoką jakość ekologicznych materiałów oraz naturalne piękno, niezależnie od wieku, rozmiaru czy typu sylwetki.

W swoich kampaniach Nudyess promuje naturalność i prawdziwość. Najnowsza kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 nosi nazwę Chapter 9 jako kolejny rozdział w trzyletniej historii marki. Do udziału zaproszono cztery wyjątkowe kobiety – najmłodsza ma 27 lat, a najstarsza 86 lat – i każda z nich wygląda rewelacyjnie w minimalistycznych, dopasowanych sukienkach tej marki.

Jak mówią założycielki Nudyess Sandra Do Manh i Agnieszka Sołoń, Chapter 9 ma zwrócić uwagę na wiek, na to, by nie pomijać osób dojrzałych. Skutecznie udowadniają, że nawet kobiety po osiemdziesiątce mogą bez problemu nosić to samo, co młodsze, i wyglądać w nich równie dobrze.

Wideo promujące kolekcję jest krótkie, jednak ten czas wystarczył, by pokazać filozofię marki oraz charakter aktualnej kampanii modowej. Udało się ponadto uchwycić piękno każdej modelki.

ZALANDO

Zalando to jeden z największych sklepów internetowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie, którego nie trzeba nikomu bliżej przedstawiać. Tym razem hasłem promującym najnowszą kampanię jest zwrot „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”, zgodny z przekonaniem marki, wedle którego moda nie jest ekskluzywna, lecz inkluzywna, otwarta i dostępna dla każdego, dla wszystkich, bez względu na to, jak różni jesteśmy, jakie wyznajemy wartości czy jaka jest nasza historia.

Spot przedstawia sylwetki osób z całego świata i jest wprost przesycony emocjami. Można tutaj zobaczyć między innymi tancerza, aktora, modela propagującego różnorodność i inkluzywność Luc’a Bruyere’a, nieustannie podważającego ideały przemysłu modowego oraz deskorolkarza i aktywistę LGBTQI+ Yann’a Horowitz’a, otwarcie mówiącego o swojej homoseksualnej orientacji, jak również międzynarodową ambasadorkę ciałopozytywności, którą jest Yoliswa Mqoco. Całość dopełnia ścieżka dźwiękowa, specjalnie skomponowana przez brytyjskiego queer rapera Mistę Strange’a.

MODIVO

Modivo to sklep internetowy z modą premium będący częścią grupy kapitałowej eobuwie.pl. Hasłem wiosenno-letniej kampanii, która powstała w Warszawie, jest „Twój styl to Twój wybór”, co ma zachęcić do wyrażania siebie poprzez modę. Całość jest pełna kolorów, dynamicznie zmieniających się kadrów, a wśród zaprezentowanych marek znalazły się między innymi produkty Guess, Pinko, Versace Couture Jeans, LOVE MOSCHINO czy Liu Jo oraz One Teaspoon.

Tym razem Modivo udowadnia, że styl zależy nie tylko od okoliczności, ale również od naszej osobowości oraz nastroju. Możemy wybierać pośród najmodniejszych elementów retro i vintage, boho, pasteli czy monochromatycznych zestawień i dalej wyrażać siebie i swój styl. 

ZARA

Duże wrażenie robi również kampania „Into The Light” Zary na wiosnę-lato 2021. Hiszpańska sieciówka zdecydowała się na wyjątkową scenerię kalifornijskiej pustyni, pełną słońca, błękitnego nieba, płomiennych barw i wiatru, balansującą na granicy delikatności i siły.

Stylizacje zaprezentowały modelki Abby Champion, Achenrin Madit oraz Mona Tougaard. Uwagę zwracają powłóczyste materiały, jedwabiste tekstury, efektowne turbany oraz okazała biżuteria. Całość dopełnia muzyka, która idealnie podkreśla charakter całej kampanii i nadaje jej nieco dramatyzmu oraz oczekiwania.

Chanel

Na koniec zostawiliśmy kampanię światowego domu mody Chanel Ready-to-Wear, w której udział wzięła nowa ambasadorka marki Charlotte Casiraghi, wnuczka Grace Kelly.

Akcja dzieje się w legendarnym księstwie Monako, kadry są iście filmowe, tajemnicze, bez zbędnego pośpiechu, zmieniające się w takt utworu „Every Time You Fall In Love” zespołu Cigarettes After Sex.

Kampania opiera się na kontrastach – dzień i noc, sen i jawa, nowoczesność i wyrafinowanie, swoboda i elegancja. Zderzają się ze sobą różne stylizacje np. cekinowy garnitur i lekka sukienka szyfonowa.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ciekawe miejsca: Lustré – poznaj koncept beauty boutique w Warszawie
Ciekawe miejsca: Lustré – poznaj koncept beauty boutique w Warszawie
Poznaj wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy - designerski salon beauty, w którym skorzystasz nie tylko z najnowszych osiągnięć medycyny estetycznej, ale także wypróbujesz autorskie rytuały piękności!
Najskuteczniejsze sposoby na ukrycie zmęczenia
Najskuteczniejsze sposoby na ukrycie zmęczenia
Rano cera jest szara, opuchnięta i nie prezentuje się najlepiej? Oznaki zmęczenia nie dodają nam uroku. Dlatego warto wiedzieć, w jaki sposób je ukryć, by wyglądać promiennie i zdrowo
Koszule w wiktoriańskim i barokowym stylu – komu służą najlepiej?
Koszule w wiktoriańskim i barokowym stylu – komu służą najlepiej?
Styl wiktoriański i barokowy zachwyca zdobieniami i kolorami. Obecnie często czerpie się z niego inspirację w świecie fashion. W tym sezonie niezwykle modne są koszule ozdobione żabotami, haftami i bufiastymi rękawami. Zobacz, jakie kobiece figury są stworzone do tego typu stylizacji.
Ostatnie wpisy