Nowe kolekcje

Najpiękniejsze kampanie modowe na sezon wiosna-lato 2021

Large scale luxury brand advertising images in shop windows along Regent Street on 26th May 2021 in London, United Kingdom. Passing people interact with the huge figures in these photographs as if tiny in comparison. This area of the capital is known for it's exclusive shops whose vrands are aimed at the rich and wealthy. (photo by Mike Kemp/In Pictures via Getty Images)
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Branża fashion stara się wyróżnić i pokazać swoje produkty z jak najlepszej strony. Kampanie są zawsze kreatywne, przemyślane, ale też niosą za sobą konkretne wartości. Oto perełki wśród tegorocznych kampanii modowych.

NUDYESS

Nudyess to polska marka oferująca kobietom produkty bazowe, które mogą połączyć z dowolnymi elementami garderoby ze swojej szafy. Marka od początku stawia na ponadczasowe fasony, wysoką jakość ekologicznych materiałów oraz naturalne piękno, niezależnie od wieku, rozmiaru czy typu sylwetki.

W swoich kampaniach Nudyess promuje naturalność i prawdziwość. Najnowsza kolekcja na sezon wiosna-lato 2021 nosi nazwę Chapter 9 jako kolejny rozdział w trzyletniej historii marki. Do udziału zaproszono cztery wyjątkowe kobiety – najmłodsza ma 27 lat, a najstarsza 86 lat – i każda z nich wygląda rewelacyjnie w minimalistycznych, dopasowanych sukienkach tej marki.

Jak mówią założycielki Nudyess Sandra Do Manh i Agnieszka Sołoń, Chapter 9 ma zwrócić uwagę na wiek, na to, by nie pomijać osób dojrzałych. Skutecznie udowadniają, że nawet kobiety po osiemdziesiątce mogą bez problemu nosić to samo, co młodsze, i wyglądać w nich równie dobrze.

Wideo promujące kolekcję jest krótkie, jednak ten czas wystarczył, by pokazać filozofię marki oraz charakter aktualnej kampanii modowej. Udało się ponadto uchwycić piękno każdej modelki.

ZALANDO

Zalando to jeden z największych sklepów internetowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie, którego nie trzeba nikomu bliżej przedstawiać. Tym razem hasłem promującym najnowszą kampanię jest zwrot “To wszystko zostaje tu z nami na dobre”, zgodny z przekonaniem marki, wedle którego moda nie jest ekskluzywna, lecz inkluzywna, otwarta i dostępna dla każdego, dla wszystkich, bez względu na to, jak różni jesteśmy, jakie wyznajemy wartości czy jaka jest nasza historia.

Spot przedstawia sylwetki osób z całego świata i jest wprost przesycony emocjami. Można tutaj zobaczyć między innymi tancerza, aktora, modela propagującego różnorodność i inkluzywność Luc’a Bruyere’a, nieustannie podważającego ideały przemysłu modowego oraz deskorolkarza i aktywistę LGBTQI+ Yann’a Horowitz’a, otwarcie mówiącego o swojej homoseksualnej orientacji, jak również międzynarodową ambasadorkę ciałopozytywności, którą jest Yoliswa Mqoco. Całość dopełnia ścieżka dźwiękowa, specjalnie skomponowana przez brytyjskiego queer rapera Mistę Strange’a.

MODIVO

Modivo to sklep internetowy z modą premium będący częścią grupy kapitałowej eobuwie.pl. Hasłem wiosenno-letniej kampanii, która powstała w Warszawie, jest „Twój styl to Twój wybór”, co ma zachęcić do wyrażania siebie poprzez modę. Całość jest pełna kolorów, dynamicznie zmieniających się kadrów, a wśród zaprezentowanych marek znalazły się między innymi produkty Guess, Pinko, Versace Couture Jeans, LOVE MOSCHINO czy Liu Jo oraz One Teaspoon.

Tym razem Modivo udowadnia, że styl zależy nie tylko od okoliczności, ale również od naszej osobowości oraz nastroju. Możemy wybierać pośród najmodniejszych elementów retro i vintage, boho, pasteli czy monochromatycznych zestawień i dalej wyrażać siebie i swój styl. 

ZARA

Duże wrażenie robi również kampania „Into The Light” Zary na wiosnę-lato 2021. Hiszpańska sieciówka zdecydowała się na wyjątkową scenerię kalifornijskiej pustyni, pełną słońca, błękitnego nieba, płomiennych barw i wiatru, balansującą na granicy delikatności i siły.

Stylizacje zaprezentowały modelki Abby Champion, Achenrin Madit oraz Mona Tougaard. Uwagę zwracają powłóczyste materiały, jedwabiste tekstury, efektowne turbany oraz okazała biżuteria. Całość dopełnia muzyka, która idealnie podkreśla charakter całej kampanii i nadaje jej nieco dramatyzmu oraz oczekiwania.

Chanel

Na koniec zostawiliśmy kampanię światowego domu mody Chanel Ready-to-Wear, w której udział wzięła nowa ambasadorka marki Charlotte Casiraghi, wnuczka Grace Kelly.

Akcja dzieje się w legendarnym księstwie Monako, kadry są iście filmowe, tajemnicze, bez zbędnego pośpiechu, zmieniające się w takt utworu „Every Time You Fall In Love” zespołu Cigarettes After Sex.

Kampania opiera się na kontrastach – dzień i noc, sen i jawa, nowoczesność i wyrafinowanie, swoboda i elegancja. Zderzają się ze sobą różne stylizacje np. cekinowy garnitur i lekka sukienka szyfonowa.

O AUTORZE
Ukończyła studia podyplomowe z marketingu internetowego i swoje życie już od wielu lat związała z pisaniem. Jako dziennikarka i copywriterka lubi przekazywać innym swoją wiedzę i wyszukiwać smaczki ze świata mody i urody. Nie boi się eksperymentować ze swoim stylem, ale zawsze musi dobrze czuć się w tym, co założy. Prywatnie kocha buty i torebki.
Ewa Reducha-Wiśniewolska
Powiązane posty
Nowe kolekcjeZakupy

Modele torebek, które musisz mieć w swojej szafie

Zobacz, w jakie modele torebek warto zainwestować. Przedstawiamy propozycje na różne okazje.
Czytaj więcej
Nowe kolekcjePodróżeTrendy

Wybieramy najmodniejsze modele strojów kąpielowych

Sprawdź jakie stroje kąpielowe to hit 2021 roku.
Czytaj więcej
NewsNowe kolekcjeWybór redaktora

Wyjątkowa kolaboracja COS z okazji Pride Month 2021

We współpracy z Coco Capitán marka wypuściła limitowaną kolekcję na cześć społeczności LGBTQIA+.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *