News

Ferrari inwestuje w chiński rynek mody?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Exor, czyli holding należący do słynnej włoskiej rodziny Agnellich przejął większościowy pakiet chińskiej marki Shang Xia, która stworzona została we współpracy z kultowym już domem mody Hermes, oraz projektantką mody Jiang Quing Er. Został on wyceniony na około 80 000 000 dolarów. 

Dotychczasowi właściciele w dalszym ciągu będą posiadać akcje firmy. Co więcej, pomagać będą oni jej nowym przedstawicielom w przekształceniu Shang Xia w globalną markę.

Jest to pierwsza na świecie tak duża inwestycja grupy Exor powiązana z branżą modową. Jest ona właścicielem marek, takich jak Ferrari, Fiat Chrysler Automobiles, drużyny sportowej Juventus Turyn oraz popularnego magazynu “The Economist”. 

Jeżeli chodzi o Shang Xia, to jest to marka lifestyle’owa założona w 2010 roku, która stanowi połączenie nowoczesnego designu z  tradycyjnym chińskim rzemiosłem.  

Zdjęcie główne: Anna Tarazevich z Pexels

O AUTORZE
Copywriter z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży. Magister Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wolontariuszka Foodsharing Kraków. Miłośniczka muzyki techno, kulinariów i podróży.
Justyna Zajdel
Powiązane posty
News

Algorytm zaprojektuje ubrania

Czy postęp technologiczny wpływa na przemysł modowy? Marka Finesse, której kolekcje układane są przez sztuczną inteligencję, udowadnia, że tak!
Czytaj więcej
LifestyleNews

Kawiarnia Chiara Ferragni x Nespresso. Najpierw we włoskich miastach, teraz na festiwalu w Cannes

Chiara Ferragni we współpracy z marką Nespresso otworzyła kawiarnie.
Czytaj więcej
NewsNowe kolekcjeWybór redaktora

Wyjątkowa kolaboracja COS z okazji Pride Month 2021

We współpracy z Coco Capitán marka wypuściła limitowaną kolekcję na cześć społeczności LGBTQIA+.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *