Trendy

Ferrari inwestuje w chiński rynek mody?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Exor, czyli holding należący do słynnej włoskiej rodziny Agnellich przejął większościowy pakiet chińskiej marki Shang Xia, która stworzona została we współpracy z kultowym już domem mody Hermes, oraz projektantką mody Jiang Quing Er. Został on wyceniony na około 80 000 000 dolarów. 

Dotychczasowi właściciele w dalszym ciągu będą posiadać akcje firmy. Co więcej, pomagać będą oni jej nowym przedstawicielom w przekształceniu Shang Xia w globalną markę.

Jest to pierwsza na świecie tak duża inwestycja grupy Exor powiązana z branżą modową. Jest ona właścicielem marek, takich jak Ferrari, Fiat Chrysler Automobiles, drużyny sportowej Juventus Turyn oraz popularnego magazynu “The Economist”. 

Jeżeli chodzi o Shang Xia, to jest to marka lifestyle’owa założona w 2010 roku, która stanowi połączenie nowoczesnego designu z  tradycyjnym chińskim rzemiosłem.  

Zdjęcie główne: Anna Tarazevich z Pexels

O AUTORZE
Copywriter z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży. Magister Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wolontariuszka Foodsharing Kraków. Miłośniczka muzyki techno, kulinariów i podróży.
Justyna Zajdel
Powiązane posty
Trendy

Ubrania plus size - co nosić, by czuć się wygodnie w domu?

W domowym zaciszu, cenimy sobie przede wszystkim wygodę. Każda z nas marzy o tym, by po powrocie do domu założyć dresy i rozciągnięty t-shirt. Zobacz, jak wyglądać i czuć się swobodnie w rozmiarze plus size!
Czytaj więcej
Trendy

Czy nadchodzi koniec ery mięsa w diecie?

Na całym świecie trwają prace nad alternatywami, które mają na celu zastąpić tradycyjne mięso.
Czytaj więcej
StreetstyleTrendy

Legginsy - zaskakujący powrót! Jak je nosić?

Legginsy znów powracają do łask! Dopasowane spodnie, to obowiązkowy element w garderobie modnej kobiety. Najnowsze modele różnią się jednak od tych sprzed kilkudziesięciu lat.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *