LifestyleWybór redaktora

#Catch The Charity, czyli świąteczny projekt answear.com

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pomaganie może być prawdziwą sztuką! Sklep internetowy answear.com rusza z nową charytatywną akcją. W ramach #Catch The Charity można zakupić designerskie produkty, z których całościowy dochód zostanie przekazany na dom dziecka. Wybór placówki zostanie dokonany spośród propozycji nadesłanych przez klientów marki.

Answear.com to nie tylko zakupy. Działalność sklepu sięga daleko poza branżę e-commerce, firma bowiem aktywnie włącza się w poszukiwanie i wspieranie nowych talentów, tworzy liczne projekty związane z modą, ale przede wszystkim – stara się pomagać. W tym roku akcja charytatywna ściśle łączy się ze sztuką. Trwający od marca międzynarodowy konkurs fotograficzny #Catch The Moment udowodnił, że piękno tkwi nawet w najprostszych przedmiotach. Idea konkursu była bardzo prosta – wystarczyło umieścić na swoim instagramowym profilu zdjęcia tego, co zachwyca i wzbudza emocje. Ponad 15 tysięcy fotografii wykonanych przez uczestników konkursu pokazało ich radość życia, ulotność chwil i celebrację nawet najzwyklejszych momentów. Organizowany w 7 krajach projekt spotkał się z olbrzymim zainteresowaniem – prawdopodobnie był to największych konkurs fotograficzny w tym roku,  dedykowany nie tylko profesjonalistom. Teraz projekt zyskuje nowy wymiar, a piękno ukryte w konkursowych pracach może posłużyć jeszcze ważniejszej sprawie. #Catch The Moment zmienia się w #Catch The Charity – akcję, której celem jest wsparcie wybranego domu dziecka.

Charytatywny wymiar sztuki

Sztuka właśnie zaczyna iść ramię w ramię z pomocą charytatywną! Najlepsze zdjęcia konkursowe zostały wykorzystane przez artystki-graficzki związane z answear.com do stworzenia plakatów i puzzli, z których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na dom dziecka.

materiały prasowe Answear.com

Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego – mówi Joanna Kosman, Marketing manager Anwear.com.  

materiały prasowe Answear.com
O AUTORZE
Dziennikarka i redaktorka z wieloletnim doświadczeniem. Przez wiele lat związana z rynkiem custom publishing, gdzie była odpowiedzialna za content marketing dla marek działających w branży modowej i beauty. Absolwentka polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasja to podróże, które są dla niej największym źródłem inspiracji. Szczególnie upodobała sobie Kubę i region Bałkanów.
Julia Sawicka-Grandia
Powiązane posty
Lifestyle

New Yuppie - styl wyjadaczy z Wall Street powraca?

Za sprawą serial “The Crown” oraz nowego sezonu “Plotkary” do łask powrócił styl yuppie. Sprawdź, czym charakteryzuje się ten styl!
Czytaj więcej
Lifestyle

Zobacz, jak sztuczna inteligencja odtwarza dzieła Banksy’ego!

Obrazy tworzone przez sztuczną inteligencję to fakt, a nie niewyraźna przyszłość. W niedługim czasie ich twórcy zaczną sprzedawać swoje dzieła na aukcjach sztuki, choć obecnie już niektóre z nich osiągają bardzo wysoką wartość.
Czytaj więcej
Lifestyle

Niezbędnik krawcowej ‒ te rzeczy warto mieć

Szycie to nie tylko bardzo przydatna umiejętność, ale także świetne i kreatywne zajęcie w wolnych chwilach. Jednak aby stać się wyśmienitą krawcową, będziesz potrzebować odpowiedniego sprzętu. Podpowiadamy, jakie urządzenia i akcesoria wybrać.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *