#Catch The Charity, czyli świąteczny projekt answear.com
LifestyleWybór redaktora

#Catch The Charity, czyli świąteczny projekt answear.com

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pomaganie może być prawdziwą sztuką! Sklep internetowy answear.com rusza z nową charytatywną akcją. W ramach #Catch The Charity można zakupić designerskie produkty, z których całościowy dochód zostanie przekazany na dom dziecka. Wybór placówki zostanie dokonany spośród propozycji nadesłanych przez klientów marki.

Answear.com to nie tylko zakupy. Działalność sklepu sięga daleko poza branżę e-commerce, firma bowiem aktywnie włącza się w poszukiwanie i wspieranie nowych talentów, tworzy liczne projekty związane z modą, ale przede wszystkim – stara się pomagać. W tym roku akcja charytatywna ściśle łączy się ze sztuką. Trwający od marca międzynarodowy konkurs fotograficzny #Catch The Moment udowodnił, że piękno tkwi nawet w najprostszych przedmiotach. Idea konkursu była bardzo prosta – wystarczyło umieścić na swoim instagramowym profilu zdjęcia tego, co zachwyca i wzbudza emocje. Ponad 15 tysięcy fotografii wykonanych przez uczestników konkursu pokazało ich radość życia, ulotność chwil i celebrację nawet najzwyklejszych momentów. Organizowany w 7 krajach projekt spotkał się z olbrzymim zainteresowaniem – prawdopodobnie był to największych konkurs fotograficzny w tym roku,  dedykowany nie tylko profesjonalistom. Teraz projekt zyskuje nowy wymiar, a piękno ukryte w konkursowych pracach może posłużyć jeszcze ważniejszej sprawie. #Catch The Moment zmienia się w #Catch The Charity – akcję, której celem jest wsparcie wybranego domu dziecka.

Charytatywny wymiar sztuki

Sztuka właśnie zaczyna iść ramię w ramię z pomocą charytatywną! Najlepsze zdjęcia konkursowe zostały wykorzystane przez artystki-graficzki związane z answear.com do stworzenia plakatów i puzzli, z których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na dom dziecka.

materiały prasowe Answear.com

Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom, która została zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku – jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę, plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego – mówi Joanna Kosman, Marketing manager Anwear.com.  

materiały prasowe Answear.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*