Street style

Kolekcja Elementy na zimę 2021 – opowieść o czasach pandemii

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Elementy to polska marka odzieżowa działająca od 2015 roku. Jej kampania z 2021 stanowi interpretację tematów różnorodności i bliskości. To swoista opowieść o bliskości w okresie społecznego dystansu.

Kampania ma na celu pokazać, jak być ze sobą w trudnym, wymagającym czasie pandemii, który stawia przed każdym z nas szereg ograniczeń. Do udziału w sesji zostało zaproszone 9 kobiet. Co ważne, nie są to zawodowe modelki, lecz koleżanki twórczyń marki Elementy. Każda z nich posiada inny typ urody, wzrost, wagę, kolor włosów i oczu, styl oraz pasje. Na planie panowała luźna, wesoła atmosfera, czego efektem są naturalne, energetyzujące fotografie. Ich autorem jest Bartek Wieczorek. Podczas sesji zdjęciowej korzystał on z tradycyjnych technik fotografii. Zdjęcia są utrzymane w ciepłej tonacji i przedstawiają zimową kolekcję.

Zdj. główne: Waldemar Brandt/unsplash.com

O AUTORZE
Copywriter z ponad 7-letnim doświadczeniem w branży. Magister Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wolontariuszka Foodsharing Kraków. Miłośniczka muzyki techno, kulinariów i podróży.
Justyna Zajdel
Powiązane posty
Street styleTrendy

Smart casual - co to właściwie oznacza?

Smart casual to styl, który podbił serca wszystkich miłośników mody, którzy muszą lub lubią wyglądać elegancko, jednak niechętnie wkładają tradycyjne garsonki, garnitury, koszule i krawaty. Poznaj więc zasady tego stylu!
Czytaj więcej
Street style

Z jakich materiałów wybierać odzież i bieliznę?

Dowiedz się, jakie materiały, z których wykonana jest odzież i bielizna będą najbardziej komfortowe i estetyczne.
Czytaj więcej
Street style

4 przydatne rzeczy dla biegaczy

Zaczynasz przygodę z joggingiem albo szukasz prezentu dla biegacza? Sprawdź, co może się przydać na treningu.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *