Elementy to polska marka odzieżowa działająca od 2015 roku. Jej kampania z 2021 stanowi interpretację tematów różnorodności i bliskości. To swoista opowieść o bliskości w okresie społecznego dystansu.
Kampania ma na celu pokazać, jak być ze sobą w trudnym, wymagającym czasie pandemii, który stawia przed każdym z nas szereg ograniczeń. Do udziału w sesji zostało zaproszone 9 kobiet. Co ważne, nie są to zawodowe modelki, lecz koleżanki twórczyń marki Elementy. Każda z nich posiada inny typ urody, wzrost, wagę, kolor włosów i oczu, styl oraz pasje. Na planie panowała luźna, wesoła atmosfera, czego efektem są naturalne, energetyzujące fotografie. Ich autorem jest Bartek Wieczorek. Podczas sesji zdjęciowej korzystał on z tradycyjnych technik fotografii. Zdjęcia są utrzymane w ciepłej tonacji i przedstawiają zimową kolekcję.
Zdj. główne: Waldemar Brandt/unsplash.com