News

Reklama Zalando przypomina czego najbardziej pragniemy w te święta!

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia odizolowała nas od rodzin i pozbawiła bliskości. Jednak narodowa kwarantanna pozwoliła również zrozumieć co tak naprawdę jest ważne w życiu i za czym tęsknimy najbardziej. W te święta niewątpliwie każdy z nas ma ochotę się po prostu przytulić i poczuć bliskość drugiej osoby. O tym fakcie przypomina nam reklama popularnej platformy zakupowej Zalando.

„Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”

Takie hasło wraz z wielkoformatowym muralem, na którym widnieje osoba obejmująca niewidzialną  postać, pojawiło się na budynkach w Warszawie, Katowicach i Krakowie. Obrazy miały przyciągać uwagę i wzbudzić emocje. Murale nie tylko zdobyły zainteresowanie przechodniów, ale pozwoliły na zastanowienie się co tak naprawdę jest dla nas ważne.

Murale to pierwszy etap kampanii reklamowej Zalando, drugi zakłada domalowanie brakującej osoby. Dzięki czemu obraz doda otuchy wszystkim tym, którzy ze względu na sytuację pandemiczną w kraju nie spotkają się ze swoimi rodzinami w komplecie. Mural daje bowiem nadzieję i staje się odpowiednią na zadane wcześniej pytanie.

Kampania opowiada o różnych rodzajach miłości oraz bliskości. Oprócz wspomnianych murali promocji towarzyszy również fotografia oraz spot reklamowy „100 Years of Hugs” składający się z krótkich filmów opowiadających o bliskości sióstr, braci, rodzin, partnerów, kumpli czy przyjaciółek z różnych stron świata.

Prezentowana kampania pokazywana jest w różnych kraajach Europy, a powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin.

A wam jak się podoba?

O AUTORZE
Copywriterka z pasją i wyczuciem stylu. Na co dzień dostarcza czytelnikom garść inspiracji związanych z aranżacją wnętrz oraz newsy ze świata mody. Prywatnie miłośniczka kotów rasy sfinks, dobrych seriali na Netflixie i tajskiej kuchni. Oszczędności wydaje na podróże, dobrą kawę i pomidorki koktajlowe. Ceni minimalizm, bo nie lubi sprzątać.
Joanna Kowalczyk
Powiązane posty
LifestyleNews

Kawiarnia Chiara Ferragni x Nespresso. Najpierw we włoskich miastach, teraz na festiwalu w Cannes

Chiara Ferragni we współpracy z marką Nespresso otworzyła kawiarnie.
Czytaj więcej
NewsNowe kolekcjeWybór redaktora

Wyjątkowa kolaboracja COS z okazji Pride Month 2021

We współpracy z Coco Capitán marka wypuściła limitowaną kolekcję na cześć społeczności LGBTQIA+.
Czytaj więcej
News

Reserved rusza z cyklem podcastów ze znanymi prowadzącymi

Popularna sieciówka ruszyła z własnym kanałem.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *